Dag 13 en 14 (donderdag 6 en vrijdag 7 juni)

7 juni 2013 - Calgary, Canada

Donderdag 6 juni (dag 13)
Vandaag hebben we een lui dagje gehad… Na het ontbijt lekker met een boek de zon in (het kan natuurlijk niet zo zijn dat Linds “wit” thuis komt na een vakantie!!). Rond het middaguur maar eens op pad gegaan om de camper te wassen en op te ruimen en een lunch bij subway te nuttigen. En daarna…. weer heeeeel snel terug de zon in… de achterkant moet natuurlijk ook bruin! :-)

Ons avondmaal bestond uit kliekjes aangezien de koelkast leeg moet voor het inleveren van de camper morgen. Voor de verandering heeft Ad eens avondje voorsprong behaald tijdens het jokeren, of hebben de Vosjes hem laten winnen… ???

Vrijdag 7 juni (dag 14)
Vroeg op, aangezien we de camper voor 10am moeten inleveren in de buurt van het vliegveld. Opruimen en schoonmaken hebben we gister gedaan, dus koffers dichtmaken, tassen pakken en op naar het camperbedrijf…
Na een check, en het bijna in onze schoenen schuiven van een schade aan de bumper die wij niet veroorzaakt hebben, de borg toch terug gekregen en zijn we met een shuttle naar het hotel gebracht. Hier brengen we de rest van de dag door. Dat lukt aardig met een restaurant, zwembad en fitnessruimte. Al denk ik dat we alle drie niet voor de fitnessruimte zullen kiezen maar het zwembad!

Morgenochtend om 7.00 uur gaat onze vlucht naar Toronto, hierna zullen onze wegen zich voor een aantal dagen scheiden. Ad en Tiny verblijven de eerste dagen in Toronto, aangezien Ad een wedstrijd wil bijwonen van de Toronto Blue Jays (honkbal). Hierna gaan zij richting Ottawa om een klein deel van Oost Canada te verkennen. Linds gaat naar Woodstock, om haar zus, zwager, neefje en nichtjes een dikke knuffel te geven en een weekje te verblijven..

De verslagen van de komende dagen zullen waarschijnlijk minder spectaculair worden dan de reis in het westen, maar ondanks dat gaan wij jullie zeker op de hoogte houden…

Tot snel!!

1. Jeanette Snels:
    9 juni 2013
    En die Canadees die je had opgepikt? Zit die nog in de camper??? Geef Bianc van ons ook een hele dikke knuf!!!!
    Genieten maar !
    XXX
  2. Wim vos:
    10 juni 2013
    ja,ja bijna einde oefening maar heel leuk geweest. groetjes Annie en Wim en nog veel plezier.
  3. Hennie en Betsie:
    10 juni 2013
    hallo ad en tiny jullie ook nog heel veel plezier daar in torontto met het bezichtigen van de niagara watervallen en wat jullie nog meer willen gaan zien en dan ook nog veel plezier in woodstock bij bianca en rene en de kids zien jullie ook hoe mooi ze daar wonen gr hennie betsie
  4. Hennie en Betsie:
    10 juni 2013
    hallo lindsay was wel een grote verrassing voor de kids dat je zondag al was gekomen fijn kan je daar ook nog lekker een weekje van genieten bij bianca en rene nog heel veel plezier schat en ook nog allemaal de groetjes daar in huize strik gr papa en mama dikke kus xxxxx
  5. Jo en Dorien van Gelder:
    11 juni 2013
    Hoi Linds,
    We zijn net terug van 4 heerlijke dagen op schiermonnikoog, dus we liepen een beetje achter op jullie reisverslag.
    Maar inmiddels zijn we weer helemaal bijgelezen en op de hoogte van jullie reisavontuur.
    Inmiddels zit jij heerlijk bij jouw grote zus Bianca en de hele familie.
    Jullie reisverslag was echt bijzonder om te lezen inclusief de mooie foto's en video's.
    Geniet nu lekker bij de strikjes en geef ze allemaal een dikke kus van ons!!
    Veel plezier nog en lekker genieten!!
    Veel liefs Jo en Door
    XXX