Dag 21 en 22 (vrijdag 14 en zaterdag 15 juni)

15 juni 2013 - Woodstock, Canada

Vrijdag 14 juni (dag 21)
Een bijzondere dag vandaag, Daan EN Tiny jarig (of om met Jill's woorden te spreken; Tante Tinies)!!

Voor het ontbijt cadeautjes opengemaakt en daarna moesten 3 van de 4 kids naar school… Ad en Jill zijn met Daan, Lynn en Liza naar de schoolbus gewandeld. Laatst stukje rennen, aangezien de bus erg op tijd was vandaag (of wij te laat)!
Wij hebben de dag verder lekker relaxed doorgebracht… Beetje bijkletsen in de zon!

Nadat de kids uit school zijn gekomen, zijn we gaan eten bij Montana’s…
Hier laten ze verjaardagen niet zomaar voorbij gaan, het dessert wordt namelijk opgediend met vuurwerk en een moosehead! (zie foto’s).
Daarna hebben we de kids naar huis gebracht en zijn we naar een truck & tractor pulling geweest. Waanzinnige trucks en tractoren die met veel geweld en kabaal een behoorlijk gewicht zo ver mogelijk vooruit proberen te trekken… Aangezien we in de veronderstelling waren dat er ook wel een tent zou zijn op dit evenement, zijn we niet al te dik gekleed gegaan. Lange broek en een truitje met lange mouwen, dat hebben we geweten!!! René was al een extra shirt gaan kopen… Gelukkig had Bianca een beladen kofferbak (toch nog ergens goed voor dat de auto’s niet al te vaak worden uitgemest! :-P), dus een spijkerjack voor Bianca, een spijkerjack van Lynn voor Tiny en Linds heeft zich in de jas van Daan gewurmd. Beide gingen nog dicht ook!! ;-)
Voor Ad helaas geen jas, maar na enige tijd is hij toch maar een deken uit de auto gaan halen dat ons alle drie heerlijk heeft warm gehouden! :-)
Op de terugreis uiteraard even langs Tim Hortons voor een warme chocomel of koffie zodat we weer lekker konden opwarmen!

Zaterdag 15 juni (dag 22)
Vandaag is helaas alweer ons laatste dagje van deze geweldige vakantie en dus ook ons laatste dagje in Woodstock… Het weer is super en we zijn zowat de hele ochtend en halve middag zoet gehouden met het spelen van honkbal in de achtertuin. Daan heeft voor zijn verjaardag van tante Linds een handschoen en knuppel gekregen, dus deze moeten nog even ingewijd worden!
Zowel tante Linds, tante Tinies als oom Ad zijn behoorlijk afgemat voordat zij het vliegtuig in gaan… (het voordeel daarvan is dat we waarschijnlijk ook goed slapen!)

Vanmiddag zijn we nog bij het turnen van Lynn en Liza gaan kijken en hebben we de laatste inkopen gedaan voordat we aan onze reis naar Hollandia beginnen….

Koffers pakken, douchen, eten en klaar voor vertrek! Nou ja, klaar… Dan komt nog het moeilijkste van alles, afscheid nemen! Met dikke knuffels, een lach en natuurlijk ook de onvermijdelijke tranen hebben we Woodstock verlaten voor onze terugreis naar Nederland… Nog 2 uur wachten om te boarden, 6 uur vliegen en onze geweldige vakantie zit er echt op!!!

Het was een geweldig avontuur, waaraan we mooie herinneringen en vooral veel (bijna 2000) foto’s hebben overgehouden! Ooh en niet te vergeten natuurlijk een JETLAG! ;-)

Die foto’s gaan we jullie met alle plezier nog een keer tonen, maar trek er wel wat tijd voor uit! :-)

Groetjes Ad, Tiny & Lindsay

1. Marco:
    17 juni 2013
    ik lees jullie bericht met plezier en ben blij dat jullie weer veilig geland zijn in ons prachtige, zonnige platte en zeer avontuurlijke hollandia... het was geweldig om jullie reisverhalen te lezen jammer dat dit nu stopt.. mogelijk kun je ook een soap rond jullie drie opzetten dan zal ik hem zeker volgen.. geniet weer van jullie familie hier en spaar maar weer voor jullie volgend avontuur. wij verheugen ons erop.liefs en ik hoop tot gauw voor julie foto,s.. lekker bij ons in de tuin, wijntje erbij en een hapje natuurlijk, ja voor jullie alle drie effe ietsafspreken wij willen dus graag de foto, s met jullie bekijken... groetjes vanuit de groote wielen...
  2. Wim vos:
    19 juni 2013
    fijn dat alles goed is verlopen horen zo spoedig mogelijk
    groetjes Annie en Wim
  3. Gerrit en Marie van Elteren:
    19 juni 2013
    erg leuk zo met de familie en de kids heel erg bedankt voor alle mooien beelden