Dag 15 (zaterdag 8 juni)

8 juni 2013 - Woodstock, Canada

Zaterdag 8 juni (dag 15)
Vandaag was het voor ons vroeg dag, om 4.15 uur ging de wekker aangezien we om 7.00 uur onze vlucht naar Toronto moesten halen. De shuttle van het hotel heeft ons om 5.00 uur gebracht en dus ruim op tijd op Calgary Airport.
Een koffie van Starbucks en een licht ontbijtje waarna we om 6.15 uur konden gaan boarden. Na een vlucht van ± 3 uur en 20 minuten zijn we geland op Toronto Airport. Zoals eerder al vermeld gaan hier onze wegen voor een aantal dagen scheiden.

Ad en Tiny zijn na het ophalen van de koffers richting huurauto gegaan. Zij zullen vandaag overnachten in Toronto. Morgen is de honkbalmatch van de Toronto Blue Jays tegen de Texas Rangers en Ad heeft hiervoor 2 kaarten gekocht... Iets wat hij altijd al heeft willen zien. Doen dus wanneer je de kans krijgt!! :-)
Vanuit Toronto zullen zij verder reizen naar Kingston, Ottawa en de Niagara Falls. Hierover volgt snel meer.... :-)

Ik ben vanaf Toronto Airport met de shuttle van Robert Q naar Woodstock vertrokken voor een weerzien met mijn zussie & co.
Een rit met de bus van circa een uurtje, vrij relaxed maar hoe dichter ik bij afrit Woodstock kwam, des te meer blije kriebels er verschenen...
Op de halteplaats in Woodstock stond Bianca mij op te wachten, en het was heeeeerlijk om haar weer een dikke knuffel te kunnen geven na circa een jaar!! :-)

Daarna zijn we doorgereden naar de sportclub van Lynn en Liza, zij wisten nog van niks. Twee verbaasde gezichtjes in de turnzaal toen tante 'ineens' langs de kant verscheen...  Hierna zijn we naar huis gereden om Daan en Jill te verrassen, ook dit is aardig gelukt! En natuurlijk ook weer helemaal bijgekletst met Rene!

De dagen hier brengen we vooral door met spelletjes, kaarten (vooral ezelen en jokeren is favorite, alvast een beetje oefenen voordat opa er weer is!!) en slaappartijtjes bij tante in bed. Aangezien dit nog maar een aantal dagen per jaar voorkomt, ga ik daar zeker deze laatste paar dagen ook nog enorm van genieten! ;-)
En natuurlijk niet te vergeten, quality-time met Rene en Bianca; uit eten, naar de film, lekker bubbelen en bijkletsen in de hottub, of gewoon simpelweg boodschappen doen... het is allemaal gezellig en fijn. Juist omdat die dingen niet meer standaard en wekelijks zijn! ;-)

De verwachting is dat Ad en Tiny morgen (donderdag) in Woodstock komen aanwaaien, dus kunnen we jullie hopelijk snel op de hoogte stellen van het avontuur dat zij de afgelopen dagen hebben meegemaakt in het oosten...

Groetjes en veel liefs,
Linds

1. Jo en Dorien van Gelder:
    Hi linds,
    Wat fijn dat je weer bij je grote zus Bianc, Rene en de kids bent.
    Kan me voorstellen dat dat daar voor jou nu 24 uur per dag volop genieten is.
    Als je weer thuis bent zul je wel een paar dagen nodig hebben om weer bij te komen van jullie avontuur in Canada en het familie bezoek bij de strikjes.
    Nu de laatste dagen volop genieten van elkaar en maak er met z'n allen een groot feestje van!!!
    Heeeel veeeel plezier en geniet ervan.
    Veel liefs jo en Door xxx
  2. Gerrit en Marie van Elteren:
    13 juni 2013
    het zal erg leuk zijn met kids en je zus en zwager lekker bij praten
    en nog effe genieten gr gerrit en marie ps ook de groete aan de familie
  3. De smitjes:
    13 juni 2013
    Lekker genieten bij je zussie en familie! Have fun en tot snel♡
  4. Marco:
    13 juni 2013
    lekker in de hot tub,,, wat hoor ik nou past dat allemaal wel enne renee meh rooie oortjes zeker... jammer dat ik er niet bij zit had ook wel zin in een glaasje bubbels in die canadeese hot tub... velel plezier met kaarten en laat die ouwetjes ook een keer winnen, daan, linn liza en jill... liefs vanit het druilige hollandia
  5. Jeanette Snels:
    13 juni 2013
    Hé Linds, dat moet toch wel fijn voelen bij je big sis te zijn. Ook al heb je veel contact; elkaar 'live' zien en voelen is toch even anders. En wat zullen die kids weer genieten van die gezellige tante!
    Veel plezier, geniet ervan en natuurlijk de groetjes aan the family over there! XXX
  6. Hennie en Betsie:
    13 juni 2013
    hallo lindsay tiny en ad wat leuk dat jullie nu bij bianca en rene en de kids zijn en tiny wij wensen jou vrijdag heel veel plezier met je verjaardag ook daan met zijn verjaardag vrijdag 10 jaar al weer dag grote vriend dikke kusxxxx opa oma het was heel erg leuk om de Reisverhalen en de mooie foto.s mee te kunnen zien wij wensen jullie een fijne vlucht terug naar nederland gr hennie betsie
  7. Lindsay vos:
    14 juni 2013
    hallo Lindsay ad en tiny lees net dat daan 10 wordt gefeliiteerd daan groetjes ook aan de familie strik leuk dat rompertje Bianca bedankt nog van adrie en angelique kusjes anita
  8. Wim vos:
    14 juni 2013
    vakantie bijna teneinde nu lekker even bijkomen bij Renee en Bianca en kids nog veel plezier samen. groetjes annie en wim
  9. Jo en Dorien van Gelder:
    15 juni 2013
    Hoi Linds,

Jullie vakantie avontuur in Canada zit er helaas alweer bijna op.
    Een hele goede terugreis.
    Lekker gaan slapen in het vliegtuig , dan heb je nergens last van.
    ;-)
    We gaan binnenkort gezellig een hapje eten , kun je ons helemaal bijpraten over jullie reis!!
    Tot gauw.

xxx Jo en Door